מספר "באגים" ברכש מכשירי ניתוח פטרוגרפי של קולה פחם.

2023-10-07 13:42

כַּמָה"באגים"ברכש מכשירי ניתוח פטרוגרפי קולה פחם.


1. שימו לב למה שנקרא "מותגים מיובאים או מוסדות סמכותיים"ולהתעלם "ביצועי לחימה בפועל".

טכנולוגיית הפחם והסלע של ליאונינג טואטאי מגיעה מיותר מ-60 שנות משקעים טכניים, וכמעט 400 משתמשים מקומיים משתמשים בה. ההשפעה טובה בהרבה מזו של כמה מה שנקרא"מותגים מיובאים גרמניים"או מוצרים חדשים שפותחו על ידי"מחלקה סמכותית מסוימת"; ליאונינג Tuotai כמעט שינתה את כל ציוד המותג בשוק, אך מעולם לא עברה שינוי על ידי חברות אחרות.


2. שימו לב ל"מִיקרוֹסקוֹפּולהתעלם מה"מערכת מדידה ובקרה".

הדבר החשוב ביותר ב-מערכת ניתוח פטרוגרפית אוטומטית אינטליגנטית של פחם קולההאם ה"מערכת מדידה ובקרה", לא המיקרוסקופ. אֲפִילוּ"הכנת דוגמאות ודגימות שחיקה"חשוב יותר ממיקרוסקופים.דירוג חשיבות: מערכת מדידה ובקרה>ביצוע דגימות, דגימות שחיקה>מִיקרוֹסקוֹפּ.בסך הכל: מערכת מדידה ובקרה קלה לשימוש, גם אם היא מותקנת על המיקרוסקופ הנמוך בעולם, הנתונים עדיין מדויקים. להיפך, אם מערכת המדידה והבקרה לא קלה לשימוש, גם אם היא מותקנת על המיקרוסקופ הטוב בעולם, הנתונים יהיו לא מדויקים.


3. האם הליבה"אלגוריתם זיהוי"מְדוּיָק? האם זה נבדק בפועל?

בנוסף לבדיקות דגימות ידניות, כל עוד אתה רוצה להשתמש בפחם ובסלעים אוטומטיים, הליבה של האם הנתונים מדויקים היא"אלגוריתם זיהוי". עם זאת, משתמשים לא יכולים להבחין בהבדל. לכל חברה יש טכנולוגיה פטנט משלה, ולא ניתן לסמן את תנאי ההצעה. לכן, כמשתמש קצה, אתה יכול לסמוך רק על"כמות הביצועים והשפעות השימוש"ל"לסייע בשיפוט"אם זה טוב או רע.


4. האם זה"מדריך ל"אוֹ"אוֹטוֹמָטִי"?

"ריטוש ידני"ו"מיקוד ידני"אינם אוטומטיים. בפועל, התוצאות אינן טובות; ישנם שני חסרונות עיקריים של שיטת עריכת התמונות:

① מהירות איטית: תיקון מלא לוקח יותר משעה; ל"חלקי"תיקון ההיסטוגרמה, יש בעיה של"רק חיסור, לא חיבור". הנתונים התואמים של התמונה הלא מזוהה בתהליך לא יופיעו בתוצאה הסופית בהיסטוגרמה, לא תוכל לתקן את זה גם אם תרצה בכך. התוצאות המתוקנות עדיין אינן מדויקות;

②דיוק תלוי בניסיון של טכנאי המעבדה; אדם אחד יתקן את התוצאה.


5. באמצעות "זוֹל"כפי ש "יָקָר"

ההבדל ביןמה שנקרא"מכונת שחיקה אוטומטית" והאמיתי"מכונת טיפול משטח יריעות קלות לפחם".הפרש המחיר הוא יותר מ-50,000.

Automatic intelligent coal coke petrographic analysis system      

מה שנקרא"מכונת השחזה והברקה אוטומטית לחלוטין": יכול לעבד רק 3 דוגמאות בכל פעם; אין 7 מצבי מסך LCD; אין פונקציות כגון שטיפה אוטומטית ומעבר אוטומטי של קצבי זרימה גדולים וקטנים.

האמיתי" מכונת טיפול משטחי פחם אוטומטית לחלוטין": זה יכול לעבד 6 דוגמאות בכל פעם; PLC מסך LCD שולט במעבר 7 מצבים; מהירות מהירה, 20 שניות/דגימה; עָמִיד.



ההבדל בין "מכונת חיתוך רגילה"אוֹ"מחרטה קטנה" ו"מכונה ליצירת עמודי קוק"; הפרש המחיר הוא יותר מ-50,000;

Automatic intelligent coal char microscopic analysis system

לאחר חיתוך, זה א"בלוק מרובע", שלא ניתן להכניס ל-"מכונת טיפול משטחי פחם אוטומטית לחלוטין"עבור השחזה והברקה; זה לא מתאים להתאמה.

באמצעות זול"מחרטה קטנה"להעמיד פני א" מכונה ליצירת עמודים קולה אוטומטית לחלוטין", ללא הידוק פנאומטי, האפקט הסופי אינו טוב.

המסור באמת"מכונה ליצירת עמודים קולה אוטומטית לחלוטין"בעל סדרה של פונקציות כגון בקרת מסך LCD, הידוק פנאומטי, קידוח טלסקופי אוטומטי, התזת מים אוטומטית להפחתת אבק וחיתוך בטוח על ידי ידיות חיצוניות לאחר פליטה.


6. מה שנקרא סוגיית הגדלת העדשה התואמת את "התקן הלאומי החדש".

אין דרך אחרת בתחרות, פשוט השתמש"50x טבילת שמן"כמונח של הדיוט.

למעשה, לגלאי CMOS או CCD המשמשים בשיטת התמונה יש רק"כמה רמות מיקרון"ליחידת פיקסל. גם אם ספרת ההגדלה של המיקרוסקופ היא 0, היא עדיין עומדת בדרישה שה-"קוטר אזור הזיהוי אינו עולה על 10 מיקרון"; ובחירתו של המשתמש להתאים פי 20 או פי 50. אין דבר כזה לומר שכל יצרן ציוד יכול להתאים רק פי 20 אבל לא יכול להתאים פי 50. זה אך ורק מונח הדיוט שאינו מבין.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)
This field is required
This field is required
Required and valid email address
This field is required
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.