יתרונות טכניים מובילים של מערכת פטרו

2023-08-12 09:37

יתרונות טכניים מובילים של מערכת פטרו


·מקור טכנולוגיה:התגבשותם של שישים שנות משקעים טכניים על ידי הצוות של פרופסור ג'ואו שיונג (מייסד ה-הוחל פֶּחָם פטרולוגיה), מומחה סמכותי ידוע בתחום הפחם והסלע בסין! קודם כל התעשייה! דיוק הזיהוי האוטומטי של סלע פחם גבוה! מהירות גבוהה! זה באמת מתאים לייצור של דגימות יומיות לבדיקה בתעשיות הקוקוס ושטיפת הפחם!

·חוזק המוצר:מוצר חלופי חדש לגמרי של מכשירי בדיקת פחם וסלע מסורתיים! מכשירים מיובאים רבים מגרמניה ומארצות הברית עברו שינוי! במהלך שמונה השנים האחרונות, מאות משתמשים אומתו בקפדנות ואומתו בבוררות! המותג מפה לאוזן בתעשיית הפחם של סין!

·צוות חזק:מומחי תעשייה, יד ימינו לשעבר של פרופסור ג'ואו - גב'. זאו מאתר באגים באופן אישי בכל ציוד במפעל! ודא שהנתונים מדויקים יותר! צוות מהנדסים מקצועי שעבר הכשרה שיטתית, שירות לאחר מכירה בטוח יותר!

·פונקציית איכות:חומרת הליבה של מערכת הניתוח הפטרוגרפית האוטומטית של פחם קולה אינטליגנטית מיובאת כולה מגרמניה! דיוק גבוה, עמיד ולא רע! ניתן לנתח פחם וקולה עם כל התכונות! שיטות זיהוי שונות, הן ידניות והן אוטומטיות! ניתן להשתמש בו על ידי יחידות ייצור, מחקר ובוררות!



בקצרה, מערכת פטרו של מערכת הניתוח הפטרוגרפית האוטומטית החכמה של פחם קוק מקדימה בהרבה מוצרים דומים שונים בארץ ובחו"ל מבחינת דיוק, יציבות, ליניאריות, טכנולוגיית זיהוי אוטומטי, פונקציות זיהוי ופונקציות ניתוח תוכנה.


1. דיוק גבוה של זיהוי אוטומטי!

באמצעות אלגוריתם אינטליגנטי רב תכונות, דיוק הזיהוי של קבוצות ויטריניט פחם שונות הוא קרוב ל-100%, והוא יכול גם לזהות אוטומטית סוגי פחם קשים לזיהוי כגון ליגניט ואנתרציט, שהוא היחיד כרגע!(הערה: מוצרים דומים אחרים אינם יכולים לזהות באופן מדויק ואוטומטי את שני הגחלים הללו!)נכון להיום, לאחר מספר רב של בדיקות תרגול ייצור קו ראשון, הוכח כי תוצאות הבדיקה של גחלים שונות הן בגדר הטעות של התקן הלאומי.

 

2. מהירות הזיהוי האוטומטי היא מהירה!

פחם בודד 5-8 דקות/דגימה; פחם מעורב 15-20 דקות/דגימה; ניתן לבדוק יותר מ-50 דגימות ביום; מתאים במיוחד לבדיקה מהירה של כמויות גדולות של פחם הנכנסים למפעל, הסדר חוזים; באותו זמן, זה יכול לשמש גם לניטור יחס מיזוג פחם, וכו ' מאשר נוח.

 

3. הסתירה בין דיוק לזיהוי אוטומטי נפתרת בצורה מושלמת!

מכיוון שדיוק זיהוי הפוטומטר המסורתי של מוצרים דומים הוא רק 12 ספרות (רמה 4096), ואינו ניתן לזיהוי אוטומטי;

למוצרים בשיטת התמונה יש דיוק לא מספיק, רק 8 ביטים (רמה 256), שאינם יכולים לעמוד בדרישות התקן הלאומי;

מערכת פטרו מאמצת אלגוריתם אינטליגנטי רב תכונות לזיהוי מדויק, ובמקביל מאמצת טכנולוגיית זיהוי נתונים ברמת דיוק גבוהה של 16 סיביות, אשר פותרת בצורה מושלמת את בעיית חוסר ההתאמה של דיוק ודיוק במוצרים דומים שונים בארץ ובחו"ל! הטכנולוגיה חזקה יותר ממוצרים דומים!

 

4. הביצועים הכוללים תואמים לחלוטין את הסטנדרטים הבינלאומיים!

דיוק גבוה: באמצעות גלאי שטח מחובר חשמלי, הדיוק יכול להגיע ל-16 ביטים (רמה 65536). הרבה יותר טוב מפוטומטרים מסורתיים (כולל: צינורות מכפיל צילום ומערך CCD וכו', דיוק הזיהוי הוא רק 12 סיביות (4096 רמות)).

יציבות טובה: אין צורך במתח גבוה (גלאי צינורות פוטו-מכפיל מסורתיים צריכים להשתמש במתח גבוה של 2000V כדי לעבוד), וניתן לזהות אותו לאחר הפעלה ללא חימום מוקדם! ניתן לייצב את היציבות הנמדדת בנקודה העשרונית השלישית, שהיא בסדר גודל טוב יותר מהתקן הלאומי;

ליניאריות טובה: שיטת ארבעת הסטנדרטים נבדקת באופן השוואתי, וההבדל בין הערך התיאורטי לערך הנמדד של כל מדגם סטנדרטי נמצא בתקן הלאומי.

 

5. ניתן לעקוב אחר כל תהליך הזיהוי האוטומטי ובהמשך לתקן על מנת להבטיח את הדיוק של כל תוצאת מדידה!


במהלך כל תהליך הזיהוי האוטומטי, ניתן לקבל את התמונה של כל אזור זיהוי ונתוני 16 סיביות ברמת דיוק גבוהה של הנקודה המתאימה."מוּקלָט"בזמן אמת; לאחר השלמת הניסוי, ניתן לקרוא את מצב הזיהוי בפועל של כל אזור זיהוי על ידי תוכנה, כגון אם נמצאו שגיאות, ניתן לתקן אותן וניתן להנפיק מחדש את דוח ההשתקפות והדוח הכמותי של הרכיב, מה שיכול למעשה להבטיח את הדיוק מכל תוצאת בדיקה! הטכנולוגיה חזקה יותר ממוצרים דומים!


6. מצויד עם דיוק גבוה בזמן אמת ניטור סוג פיצוי מערכת בקרת מיקוד!


בתהליך של זיהוי אוטומטי של פחם, זיהוי רכיבים והבטחת אורך מוקד הם שני גורמים חשובים המשפיעים על דיוק התוצאות. מערכת סלע הפחם פטרו מאמצת טכנולוגיית זיהוי אלגוריתמים חכמה מרובת תכונות כדי לפתור בצורה מושלמת את הבעיה של זיהוי אוטומטי של רכיבי פחם; יחד עם זאת, הוא מצויד במערכת בקרת מיקוד ברמת דיוק גבוהה מסוג פיצוי בזמן אמת כדי לפתור את בעיית הבטחת אורך המוקד בכל תהליך הזיהוי האוטומטי, והאפקט טוב בהרבה ממוצרים דומים הגישה המכנית הייחודית ושיטת התאמה ידנית פותרת את הבעיה של מעקב אחר מיקוד בטרם עת. מתקדמים יותר ממוצרים דומים!


7. תפקוד מלא!

זה יכול לזהות השתקפות אקראית, השתקפות מקסימלית של ויטריניט פחם, כימות של מיקרו-רכיבים של סלע פחם, כימות של מבנה אופטי קוק, ופרמטרים של נקבוביות קוק. ביניהם, ניתן לבדוק אוטומטית או ידנית את ההחזר האקראי של קבוצת הוויטריניט ואת פרמטרי ההפצה של נקבוביות המיקוד של הבלוק.

פונקציות אחרות של התוכנה גם חזקות יותר ממוצרים דומים: יש לה סדרה של פונקציות כגון פילוח גבול מיזוג פחם, הפשטה ופילוח של התאמה לעקומה, סימולציה של מיזוג פחם ייצור, ממוצע של דוחות מרובים כדי למנוע שגיאות דגימה ומסד נתונים.


מצורף: הקדמה של פרופסור ג'ואו שיונג


Coal Testing Equipmentפרופסור ג'ואו שיונג הוא מומחה מוביל בתחום קוק הפחם בסין, מייסד פטרולוגיה פחם יישומית בינלאומית, מומחה סמכותי ידוע בתחום מדידת ובקרה של סלע פחם בסין, וממציא סלע הפחם הראשון בסין. בדיקת ציוד בשנות ה-70; ההישגים כוללים: פרס התקדמות המדע והטכנולוגיה ברמה הלאומית, פרס המצאה לאומי, פרס זהב של ועדת המדע והטכנולוגיה הלאומית, פרס התקדמות המדע והטכנולוגיה המחוזיים והשרים וכו'; פרסם 4 מונוגרפיות ותרגומים; פרסם יותר מ-50 מאמרים בתעשייה; , אוסטרליה ומדינות אחרות המוזמנות כחוקרת אורחת בכירה להדרכה טכנית; בעל מוניטין גבוה בתעשיית קוק הפחם הבינלאומית; הוא חבר של השישי, השביעי,


למפעלי ייצור קוק של פחם יש דגימות רבות ומסובכות להיבדק מדי יום, ולבדיקה הידנית המסורתית של ציוד פחם וסלע יש את החסרונות של מהירות איטית, והדיוק תלוי לחלוטין בניסיון של המפעיל, שאינו יכול לענות על צורכי הייצור. פרופסור ג'ואו שיונג בוחן את הטכנולוגיה של זיהוי אוטומטי מדויק של פחם וסלע במשך עשרות שנים. מאוחר יותר, עם המאמצים המשותפים של שני דורות של עוזרו הימני, מר ג'או ג'ונגו, הוא סוף סוף פיתח ציוד אוטומציית פחם וסלע פרודוקטיבי ומעשי במובן האמיתי - מערכת MSP9000C אוטומטית לניתוח מיקרוסקופי של פחם פחם. יש לו סדרה של יתרונות כמו מהירות מהירה, תוצאות מדויקות, זיהוי אוטומטי וידני, וניתוח קוק פחם. היא מקדימה לחלוטין מוצרים דומים של מותגים שונים בארץ ובחו"ל; זה היה בשימוש נרחב בכמעט 400 חברות כמו שוגאנג קְבוּצָה (בייג'ינג מכון המחקר הטכנולוגי), אנסטיל קְבוּצָה שיתוף., בע"מ., חרסינה באוו פְּלָדָה קְבוּצָה שיתוף., בע"מ., באוסטיל קְבוּצָה שינג'יאנג באי בַּרזֶל ו פְּלָדָה שיתוף., בע"מ. משתמשים, ומיוצא למלזיה ולמדינות אחרות.


Coal Testing Equipment          Coal Testing Equipment

פרופסור ג'ואו והמונוגרפיה שפורסמה במשותף על ידי פרופסור ג'ואו ומר ג'או.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)
This field is required
This field is required
Required and valid email address
This field is required
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.